Sabtu, 21 Februari 2009

Tidur


    
 bantal dan selimut tidur ku!!!

Hari ini, aku tidur lagi pada waktu siang dan senja. Tidur tanda aku letih dan tak larat lagi. Sudah ku berusaha tak mahu tidur. tapi kan daya...bantal dan tilam lebih menguasai ku. Akhirnya lepas habis sahaja kuliah briget bomba, makan, solat dan mandi...terus aku tidur. Itu lah aku. Apabila letih aku akan tidur.  Keletihan ku menyebabkan aku boleh lupa pada makanan dan mandi. Sukar aku membendung tidur ku jika aku letih...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails