Isnin, 23 Februari 2009

Makan malam


                                            aku dapat cabutan bertuah dulang???

                                                     sijil watikan perlantikan ku

Makan malam bersama pihak pengurusan Kolej Ungku Omar. Satu pengalaman yang agak manis. Malam 22/feb/2009...aku bersama jmk Kuo lain bertolak ke hotel Felda di Trolak, Sungkai. agak jauh. Kami bertolak dari kolej ke sana dalam pukul 6.30petang. sampai pukul 7.15 malam. Agak lama duduk dalam bas. Rasa cam nak pergi Kl. Hehehe. Sampai saja di sana terus pergi solat dekat Surau. Lepas tu, tau je la kan... kita makan dulu bersama pentadbiran kolej Ungku Omar!!!! Makanan kat sana yang paling best adalah puding jagung. Sampai 2 piring aku ambil. semuanya licin. yes!!! Akhirnya, ada juga makanan yang kena dengan selera aku. Ketika itu, aku duduk bersama 3 orang jmk Kuo yang lain iaitu hairi, wan dan faizol. Banyak gila kami semua makan.Udang, ayam, salad, sup, ikan, tauhu sumbat dan macam-macam lagi. Sebenarnya, majlis itu untuk perlantikan watikah jmk Kuo sesi 2008/2009. lepas je..makan kami semua diberi watikah pelantikan jmk kuo dan juga cabutan bertuah. Yeayeaye...aku dapat cabutan bertuah. hadiah adalah...dulang air. hahahahaha. Kami semua pulang pada pukul 11 malam dan aku buat pula perjumpaan dengan budak-budak teater kerana dia orang semua nak bertanding pada 28 feb. ini di FESTIVAL TEATER UPSI 2009.

   baju yang dipakai time majlis 2

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails