Jumaat, 20 Februari 2009

...Letih...


Hari ini, aku sangat letih. kenapa dan mengapa?. Kepala dan badan ku agak sakit dan kesakitan. Letih pada hari ini hanya Tuhan sahaja yang tahu. Selepas bangkit daripada tidur dan solat, terus ke kelas kenegaraan tapi...aku terlalu letih walaupun tidur ku lebih awal daripada biasa iaitu 2.00pagi. Pun begitu, tetap badan ku letih. kepala aku pula berdenyut-denyut walaupun masih lagi ketawa bersama rakan-rakan di dewan kuliah. Kenapa? Persoalan timbul daripada benak ku...

Apapun terjadi keletihan ini aku atasi dengan kudrat yang ada. Malam ini akan ku gagahi kaki ku ke latihan debat di KHAR dan meeting JMK KUO. Semoga kudrat yang aku ada pada malam ini mampu ku gunakan sebaik mungkin walaupun...aku letih sangat.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails