Selasa, 24 Februari 2009

Ku gunting rambut


Panas!!! Kepala aku panas. Macam nak pecah saja. apa perlu aku lakukan. ya, hari ini aku perlu selesaikan maslah ini. Gunting rambut. aku sudah rimas dengan rambut ku yang panjang dan terpacak. aku perlukan sesuatu yang boleh menyejukkan kepala ku. Maka, petang itu, aku pun menyuruh kawan ku yang bernama Alim memotong rambut ku. Tanyanya kepada ku, camne nak potong?. potong no3...hehehehe. Rela hati. gembira pun ada. Rambut ku akan dipotong sependek-pendeknya.Perasaan aku ketika itu gembira. Ya, aku sudah tak larat menanggungnya.

                                                                 rambut lama

Ini ku tunjukkan rambut lama ku yang agak panjang. Hari-hari kena pakai minyak rambut dan hampir 10 minit menghadap cermin untuk mencantikkannya. Biasalah rambut kan penting.

                                                         rambut baru. botak sudah

Yang ini rambut baru aku. lawak tak?. Mesti lawak kan?. Yang penting safe bajet. Tak perlu lagi membeli minyak rambut yang mahal. Hahahahaha. satu lagi, tak perlu tengok cermin. Sebab sudah pasti rambut ku tidak kusut lagi. Bestnya rambut macam ini.



1 ulasan:

Luth Textile berkata...

hensem la sikit..
macho..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails