Ahad, 26 April 2009

Tarian Hawaii



Buinos diez atau selamat pagi...entri aku kali ini berkaitan dengan manusia luar biasa. Opss...luar biasakah mereka ??? Mungkin la...
ape ye??? klo dalam bhs ganu "benda gape gok?"


mmmmmm...
perlu ke ckp nieh
malu oooooo...
boleh lahhhhhh
xketerlaluan kan ???


lelaki VS pompuan
bukan2 !!!
aku xnak citer bende nieh
biasa je 2


yang nieh
heheheheheehehe
Tomboi VS Pondan
ok x???


ok la mungkin
sekadar cerita
dan 
tauladan


Apa kamooo semua rasa 
tentang 
si tomboi
dan 
apa kamoo rasa 
tentang 
si pondan



mereka xmeminta dijadikan sebegitu

Maybe
kamoo semua boleh time mereka seadanya
tapi 
bagi kamo yang berfikiran sebaliknya
camne ekk???
pening lak nak pikir...
lu pikir lah sendiri

xboleh2...
aku nak citer jg benda nieh
penting untuk aku dan kamoo semua...

ok2...
sambung balik...
hakikatnya
aku rasa lah
ramai yang sisihkan mereka
dan hakikatnya juga
mungkin
mereka cuba berubah


tapi 
aku dan kamoo semua 
mungkin 
mempersoalkan perkara ini...


apa???


itu...itu lah
ishhh...


"boleh ke mereka berubah
cam xpercaye je kan
mustahil kot
atau 
sekadar cakap sahaja
tapi 
xkan berubah
tarian gasar dan tarian hawaii mereka"


keayuan mu selembut wanita asli atau lagi lembut

Tapi
aku respect
kepada mereka yang menerima golongan ini
dan 
aku yakin wooo...
kamoo semua
xsisihkan mereka
kerna
mereka juga rakan dan sahabat kita


tq untuk pagi ini

2 ulasan:

ninim berkata...

Manusia itu lahir dalam keadaan yang pelbagai..ada yang tersalah asuhan dan ada jua yang tidak sempurna perkembangan personaliti dan genetik...ditambah pula dek pengaruh persekitaran...jangan pulak kita menghukum mereka tetapi kita seharusnya membantu mereka membawa ke jalan yang benar

HaImi SuHAiMI berkata...

aini...heheheheehe..

setuju

seratus peratus

sama2 lah kita membantu mereka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails