Ahad, 8 Mac 2009

Tag lagi...layan


tag nieh da ku jawab Hafizz..da ok la kan...jgn nk komen2 lak t..pe2 pn kepada sume rakan ku jawab la tag nieh..siape??? Kak Syira, Ain, Kak Bieb, dan sesiapa sje...

TANDA
1. Tanda2 kamu badmud?
~ aku diam je...klo de org kacau aku time 2 siap kene tengking.
2. Tanda2 kamu marah?
~ aku lebih suka buat bodo...tapi da bnyk kali meletup juga.
3. Tanda2 kamu sinting?
~ aku pernah dengar la perkataan ni...tap di mana ya..rsenya xberape betul kot.
4. Tanda2 kamu malu?
~ tak terkata n muka ku merah...
5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
~ rsenye aku kurang cemburu...tp bile cemburu aku da xlayan org 2...kehekehehe
6. Tanda2 kamu sedang sedih?
~ diam...muke pun sedih...layan perasaan sorang2
7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
time nieh mulut ku jadi banyak...de2 je citer nk dikongsi..letih mulut dan telinga

APA
1. Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
~ itam...baju semalam..xmandi lagi la weiii
2. Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
~ aku xsuka shoping..benci2...nk2  temankan awks..huuhuhuhu marah tahap gabang!!!
3. Apa kah kamu percaya love at first sight?
~xpercaya...nape??? sbb aku ni klo bercinta suke main2...cinta lembu dan kuda...
4. Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
~mandi...ngehhgehhgehh..xmandi lagi nieh
5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
ngah pening...sakit ati dan macam2 lagi..rindu pada mak..stress asgmnt..tolong aku!!!

BILA
1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?
~ bulan januari, tarikhnya 26, tahun 1988
2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
ade di samping ibu ku... sayang mak...time tuklis nieh...dah nak nangis...cedih
3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa?
~entah... tapi minggu lepas da kene marah sbb x balik kg
4. Bila kamu akan married?
~pe r tag adi nieh..tny org bile nk kawin...klo de jodo kawin la..klo xde membujang je..

BAGAIMANA
1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
aku diam...pas2 pendam...hehehehe...bahya nieh
2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
~ xpercaye...agaknya buta org 2...taupun rabun
3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
mati ke??? atau gaduh??? kasi soalan 2 biar jelas
4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
redo je bah...mungkin salah aku gak
5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
ish...ishhh...dikelilingi api ketika mimpi...kuhkuhkhuku
6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
~tido best...jom tido...time nieh xde org ganggu

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails