Selasa, 27 Januari 2009



SENIOR dan JUNiOR
  Mmmmm....siapa yang aku paling suka dalam kelab debat???? Persoalan atau pertanyaan. Ok, terus terang aku cakap dalam dunia debat ini, Ain yang aku suka. Bukan disebabkan rupa tapi perwatakan dan pemikiran. Camne nak terangkan ekk?? Bagi aku la.. dia ni walaupun muda tapi ada pemikiran yang bernas dalam dunia debat. Boleh dikatakan dia ni hebatlah daripada pemikiran aku ( senyum la tu ). Tapi, nak jadikan cerita aku mula merasa "ngam" Ain ni ketika dia jadi pengiring kat debat Royal. Best tepuk tangan sama-sama bagi sokongan pada team utama B. 
  Senior???? Abang Din kot...Kenapa???? Yelah, dia la orang yang pertama aku rasa selesa masa join debat. Terutamanya satu team masa debat Royal. Sebenarnya, Abang Din la yang mengajar aku merubah kehidupan bukan sahaja dalam bab debat...tapi bab tingkah laku dan juga bab masak memasak. Aku ni memang bermasalah sikit dengan perangai dan makanan. Walaubagaimanapun, terima kasih banyak-banyak untuk Abang Din kerana sudi tegur perangai Saemy yang tak berapa elok...Insayaallah, Saemy akan berubah. Di samping itu, tidak lupa juga pada Kak Bib dan Kak Syira (banyak gila bantu Saemy dalam berdebat) walaupun masih lagi pening nak buka konsep...dan terima kasih kepada bebudak debat lain tak kiralah senior ataupun junior. Jasamu tetap dikenang.....

2 ulasan:

ain fathihah fhm berkata...

hahaha

salam Saemy
malu i..

tersengih2 sorang2 sampai ke telinga dah ni..
hihihi

tahniah, slmt menyertai dunia bloggers

HaImi SuHAiMI berkata...

hahaha..
saje je aku puji ko
tapi xpe la...
sonok gak maen blog

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails