Rabu, 9 September 2009

mak...


petang lam kul 3.00 ptg tadi
teringt kat abg sulung
yang duk kat Johor
so
aq kol my love bro
hehehehe

mula2 kol
akak ipar aku y ckp
tp
rindu giler ngan abg aku
makanya
aku terus tnyer lerrrrr
abg pina ader x???

time akak ipar pnggl abg
so aku off jup enset
coz
takut abis kedit
celcom vs maxsis
mahal

lam maser stgh minit aku kol balik
abg ak angkt tepon
wahhhhhhhh
sonok giler
terus aku ckp
windu2 kat abg
beser r adk manja

ak tny biler blk rayer kat kg
katernyer ari sabtu minggu depan
ngee..ngee
ngah sonok duk sembang

tetiba abg aq bgtahu sesuatu
ayt simple
"mak patah tangan
da seminggu"


aq blurrrrr
so
aq tipu abg aq
yang aq der kelas

lepas abis sembang ngan abg aq
aq terus antr msj kat my adik syng
"mak patah tngn kew?
naper xbagi tahu?"
time 2 tuhan jew tahu
sedih sngt


msj mudah adk aq
yg buat ati bikin sedih
"a'a mak patah tngn
tp mak suh jgn kasi tahu abg mie
takut stdy terganggu"


kalo aq kol
mak xkan kasi tahu gak
yang dier patah tngn
musti dier suh adik ayu ckp
yang dier sehat2 jew

imbau kembali time exam STPM 2007
time 2 duk hostel sek
mak kena ragut
jahit 9 kat dagu
tp
mak suh adik ayu jgn kasi tahu abg mie
takut xleh jawab exam

smpi gitu sekali mak korbankan sakit sendiri
u ank mak
just xnk stdy ank2 terganggu

tp aper yang aku leh korbankan
untuk jasa mak yang begitu besar dan tinggi nieh

Ya Allah
ats kebesaranMu
kurnialah kesihatan kepada ibubapaku
berikanlah kecepatan dalam menyembuh kesakitannya
Amin

dlm mood sedih

2 ulasan:

Hamba Ilahi berkata...

moga Allah s.w.t bagi kekuatan untuk mak n abah meneruskan kehidupan. jadilah anak yang tunduk pada setiap arahan...ingat!!!!!!!! tak mudah untuk berkorban untuk ibu tetapi ibu susah untuk tidak berkorban bagi anak seperti kita.segalanya memang akan diserahkan pada Ilahi namun penyerahan itu harus disusuli dengan doa yang tak putus2. kim slam ngan kga yek.
balik kg belikan lah something untuk mak.....pengubat duka.

Ina berkata...

may Allah bless u
may Allah protect ur parents

peace...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails