Selasa, 26 Mei 2009

Sayangsamakamoo


"Sangat gembira bersama kamoo semua
dan dah lama tak rasa macam nieh"

Bak kata seseorang kepada ku dalam smsnya :

Indahnya zaman kita bersama kan? Menyanyi dan menari, sentapmenyentap , tapi ko je yang merajuk...hehehe.Kita disatukan atas kapasiti gelak ketawa macam adik-adik kan? Tulah rahsia jika kita bijak mencatur perasaan.

Walaupun dalam seminggu jak...dah rase seronoknya tinggal serumah dengan kamoo semua. Kenangan manis yang tidak akan aku lupakan walaupun aku yang banyak buat hal...huhuhuhu.

Apa pun...aku mula rasa rapat dengan kamoo semua. Banyak yang aku belajar dengan kamoo semua di rumah bernombor A-1-5. Masih ingat, bergaduh sama kamu semua time tgk dvd, time mkn, time jln-jln dan bnyk lagi da...perkara besar tu taknak citer dalam nieh...(hanya kite berempat je yang tahu kan???...) sehingga aku merajuk dan hempas pintu kuat-kuat.

Aku sangat sedih...time korang takde kat umah nieh lagi. Kaza dah balik keningau, sabah, hairi dah balik machang, kelantan dan abg din dah p umah kawannya kat jerantut pahang untuk buat tesis. Sedih sangat dan ati kecil nieh dah nangis. Sampai ati korang tinggalkan aku sorang-sorang sini.

Ari ni...aku tidor je...tak buat apa-apa. Tak kuar makan pun pagi dan tengahari. Kalau ada kamoo semua...mesti kita dah makan kat kedai makcik sayang kan? Semalam dan malam nieh...aku kuar makan ngan abu. Time kasih abu kerna sudi gak teman aku makan. Kalau xde ko...musti aku xkuar makan ari neih.

Rindu sangat kat kamoo semua. Dah xde gelak ketawa lagi...dah takde usik mengusik...umah nieh dah sunyi.(dah kuar air mata. sensitif)Kamoo semua memang voughe !!! Time kasih sangat-sangat.

Buat kamoo si Kaza dan Hairi...maaf ya, marah-marah time makan 2...harap jgn simpan dalam ati...dan buat abg din, time kasih bnyk suh kwl emosi time marah. Ahaks. Semoga dapat berkumpul sebegini lagi dengan abang-abang debat. hehehehehe.

Tamat...sekian

4 ulasan:

HaImi SuHAiMI berkata...

test2.

ho3.

motif!

naqiubex berkata...

sob sob sedihnya..

F.Aminurrashidd berkata...

len kali jangan gado depan rejeki... xc baek.. hahahaha~

HaImi SuHAiMI berkata...

to naqiubex: sedih bangat sih...

to fawiz: biase la adik2 nak bermanja ngan abang2
ahaks..
motif

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails